Известие

Collapse
No announcement yet.

Ангренаж

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ангренаж

    ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА НА ВСИЧКИ!!!Може ли малко помощ,колеги,трябва да сменям ангренаж но никъде няма пълен комплект а само веригите!Търся спешно всички зъбни колела,двете вериги,(банани) имало някакви,вид обтегачи и т.н.Има ли някой информация от къде мога да купя този комплект за 2.0 супер 144hp H3 с код на мотора 64103.

  • #2
    http://www.axm-auto.com/index2.php?b...=14&subcat=413
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #3
      Много не му помагаш.
      В този линк има пак двете вериги, и нищо повече.
      Да не говорим, че АХМ нямат почти нищо налично, и прекупуват от други, от които и сам човек може да си купи.
      В този сайт има оригинални части за двигател, но не и търсените колела:
      http://www.okp.de
      Ето колело за изпускателен вал:
      https://www.ebay.com/itm/Alfa-Romeo-...QAAOSwt5hYiMPz
      С търсене по оригинален номер в ebay предполагам, ще излязат и другите колела.
      Интересно ми е какво му е на анренажа. Карам вече над 350 000 с оригиналните вериги и колела. Налага се да го обтягам на 8-10 000, но не ми пречи.
      1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

      Comment


      • #4
        Да, заблудих се по цената, че е комплект. По моите доставчици няма нищо, явно и в АХМ-а ..
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #5
          Скоро сменях сегменти,колега,монтьора каза че веригите са разпънати а се сменя всичко,това му е на ангренажа,ще търся оригиналните номера и да видим какво ще каже ebay

          Comment


          • #6
            1. Смени "майстора"

            2. Ако толкова държиш смени веригите и обтегача .


            Моята 164-ка ( Вечна и памет ) я взех през далечната 2001-ва на 150к км и за 11 години в БГ й навъртях повече от 200к км с едно натягане на веригата на 250к км.

            Това не е BMW 1-ва серия да къса верига . Мотора е изключително здрав и идиото устойчиво направен .

            3. За майстора споменах ли ?
            Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
            Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
            Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

            Comment


            • #7
              Смяната на веригата е много лесна - маха се само капака на клапаните.
              А за да се сменят ангренажното колело на к.вал и на обтегача, трябва да се свали ангренажен капак.
              Това е свързано с компресор на климатика (изключително неприятен), алтернатор, водна помпа, и още няколко неща.
              Иначе, човекът е прав, че по принцип се сменя пълен комплект, а не само верига.
              А до колко точно тези на твоите кола са за смяна, е отделен въпрос.
              Аз не познавам някой да е сменял верига на такъв тип двигател.
              Най-вероятно на колата ти нищо и няма, карай си я с кеф.
              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

              Comment


              • #8
                Колеги много съм ви благодарен за мненията но забравих да спомена .че преди 10 г.,два месеца след като купих колата,направих воден удар на първи цилиндър....последва ремонт...пълна измама,след който колата започна да гори 3л масло и стигна до 6л.....Сега я отворихме,обслужихме главата сменихме сегменти другото беше измерено и в норми само веригите,"обтегнати почти до край" каза монтьора,били разпънати.Как се разпъва тази двуредова верига на валовете аз не знам,но си мисля,че може да е станало при водния удар,защото биелата беше на осмица а буталото беше счупило ризата....

                Comment


                • #9
                  Смени само веригата.
                  Маха се капака на клапаните, откопчава се веригата от разглобяемото звено, свалят се свещите, демонтират се разпределителните валове, за да няма натиснати клапани, и да може да се върти к.вал спокойно.
                  Закопчава се новата верига за старата, и след малко въртене на к.вал веригата е сменена.
                  1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                  Comment


                  • #10
                    Всичко обърнах и намирам само късата за маслената помпа

                    Comment


                    • #11
                      164

                      Това ли търсиш колега?
                      http://www.afra.it/english/alfaromeo...sorio=60513301
                      Като гледам и аз в БГ май няма да я намериш
                      75 TwinSpark -син- ex,75ts зелен
                      75 ТУИНСКРАП-сив,+75 2.5 V6 черен
                      75 2.5 V6 Milano Argento-червен,75 2.5v6 сив.164 3.0 12v
                      75 ТУИНСКРАП-червен, + 75TwinSpark-бял,164 3.0 24v

                      Comment


                      • #12
                        Виж в ТиН кар, трябва да има!
                        1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                        Comment


                        • #13
                          Благодаря колега точно тази е плюс останалите части от комплекта на ангренажа!

                          Comment

                          Working...
                          X